Życiorysy Członków Zarządu

Leszek Szafran (powołany na Prezesa Zarządu), ur. w 1970 r. Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Programu Senior Leader Development w Szkole Zarządzania na Uniwersytecie Erazma w Rotterdamie oraz Programu Elite Sales organizowanego przez ICAN Institute i HBR Polska. Karierę zawodową w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. rozpoczął w 1995 r. na stanowisku Referenta, a następnie awansując zajmował stanowiska: Organizatora w Dziale Marketingu, Menedżera ds. Marketingu w Zespole Opon Ciężarowych, Menedżera Produktu Opon Osobowych i Dostawczych oraz Kierownika Działu Sprzedaży Krajowej i Kierownika Działu Marketingu. Od czerwca 2001 r. do końca kwietnia 2006 r. Pan Leszek Szafran pracował w Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. na stanowiskach Brand Menedżera, a następnie Dyrektora Dywizji Opon Ciężarowych oraz Dyrektora Dywizji Opon Osobowych i Dostawczych. W okresie od maja 2006 r. do końca grudnia 2009 r. Pan Leszek Szafran był także Dyrektorem ds. Handlowych w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. i członkiem Zarządu Spółki. W okresie od stycznia 2010 r. do końca sierpnia 2011 r. - w ramach międzynarodowych struktur firmy Goodyear - pracował jako Dyrektor Generalny w Południowej Afryce. Od września 2011 r. w strukturach regionalnych Goodyear w Brukseli zajmował stanowiska Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu Regionu EEMEA, Dyrektora ds. Sprzedaży Opon Osobowych i Dostawczych na Rynkach Wschodzących oraz Dyrektora ds. Bieżnikowania Opon Ciężarowych w Regionie Europa, Bliski Wschód i Afryka. Od września 2015 r. do grudnia 2017 r. zajmował stanowisko Dyrektora Generalnego ds. Sprzedaży na Polskę i Ukrainę, od stycznia 2018 r. pełni rolę Dyrektora Generalnego Sprzedaży Opon Osobowych Europy Wschodniej – Północ, pełniąc przy tym funkcje w spółkach Grupy Goodyear. Od 2015 r. Członek Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. 18 września 2017 r. został powołany na stanowiska Prezesa Zarządu Spółki.

Ireneusz Maksymiuk (powołany na Członka Zarządu), ur. w 1966 r., wykształcenie wyższe, magister ekonomii, absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczął we wrześniu 1991 r. w firmie audytorskiej Moore Stephens Sp. z o.o. w dziale audytu. Od kwietnia 1993 r. do marca 1994 r. pracował w Moore Stephens Chartered Accountants w Londynie. W latach 1994-1995 zajmował stanowisko Zastępcy Głównego Księgowego w IBM Polska. W latach 1995-1997 Główny Księgowy w Amway Polska, 1998-1999 r. Dyrektor Finansowy - Członek Zarządu Endemol Neovision Sp. z o.o. Następnie od października 1999 r. do kwietnia 2006 r. Dyrektor Finansowy – Członek Zarządu Sara Lee H&BC Poland. Od maja 2006 r. do września 2006 r. Dyrektor Finansowy – Członek Zarządu Ahold Polska. Od października 2006 r. do czerwca 2008 Country Chief Financial Officer Poland i Członek Zarządu w spółkach Prima Sara Lee Coffee and Tea Poland i Sara Lee H&BC Poland. Od lipca 2008 r. do lutego 2011 r. Chief Financial Officer Sara Lee Russia. Od marca 2011 r. do czerwca 2014 Dyrektor Finansowy – Członek Zarządu Goodyear Russia LLC. W lipcu 2014 został Dyrektorem Finansowy dla Polski i Ukrainy i Członkiem Zarządu Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. Aktualnie zajmuje stanowisko Dyrektora Finansowego dla regionu Europy Wschodniej, pełniąc przy tym funkcje w spółkach Grupy Goodyear. W 2014 r. został powołany na stanowisko Członka Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

Michał Mędrek (powołany na Członka Zarządu), ur. w 1959 r., absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej, karierę zawodową rozpoczął w 1984 r. w Stomil Dębica (obecnie Firma Oponiarska Dębica S.A.) na stanowisku Mistrza Utrzymania Ruchu w Pionie Utrzymania Ruchu. Od 1991 r. do 1993 r. zajmował stanowisko Zastępcy Kierownika Zakładu ds. Utrzymania Ruchu, następnie w latach 1993 - 1996 zatrudniony był na stanowisku Kierownika Działu Rozwoju. Od 1996 r. pełni obowiązki Dyrektora ds. Logistyki Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., a od 2001 r. Dyrektora ds. Logistyki Grupy Goodyear Poland. W latach 2009 - 2012 w ramach koncernu Goodyear Europe zajmował stanowisko Managera ds. Dystrybucji Klastra Europa Północno Wschodnia, a w okresie 2012 – 2013 stanowisko Dyrektora ds. Łańcucha Dostaw Rosja, w latach 2013 -2017 stanowisko Managera ds. Dystrybucji Klastra Europa Wschód i Afryka Południowa, zaś od 2017 roku stanowisko Managera ds. Magazynowania i Serwisu Poprodukcyjnego Europa Wschód. W okresie od 2005 r. do 2015 r. pełnił również funkcję Członka Zarządu Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o., zaś od roku 2015 Członka Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

Paweł Miłoszewski (powołany na Członka Zarządu), ur. w 1966 r. Wykształcenie wyższe, mgr inż. elektryk-automatyk. Absolwent wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej. Podczas kariery zawodowej ukończył także studia MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz studia podyplomowe z Mediacji na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Karierę zawodową rozpoczął w 1993 roku w firmie Procter & Gamble gdzie piastował kolejno stanowiska Inżyniera Procesu, Kierownika Linii Produkcyjnej, Menedżera Działu Jakości, a od roku 1997 Menedżera Działu Personalnego. Od grudnia 2000 r. do kwietnia 2006 r. związany z Avon Operations Polska, gdzie pełnił następujące funkcje Menedżera Działu Personalnego, Dyrektora ds. Personalnych Europejskiego Łańcucha Dostaw i Dyrektora odpowiedzialnego za Zarządzanie Zmianą w Projekcie Wprowadzania Systemu Klasy ERP. Od maja 2006 r. do stycznia 2008 r. Dyrektor ds. Personalnych i Członek Zarządu AmRest Polska Sp. z o. o. Od lutego 2008 r. do września 2009 r. Dyrektor ds. Personalnych grupy spółek Faurecia w Polsce. Od października 2009 r. do kwietnia 2014 r. Dyrektor ds. Personalnych Whirlpool Polska Sp. z o. o. Od maja 2014 r. do lutego 2015 r. Dyrektor ds. Personalnych w Bakalland odpowiedzialny m.in. za połączenie dwóch polskich producentów żywności Bakalland i Delecta. Od marca 2015 r. związany z grupą Goodyear, początkowo na stanowisku Dyrektora ds. Personalnych fabryk Europy Centralnej, a od maja 2017 r. pełni funkcję Dyrektora ds. Personalnych dla Europy Centralnej-Północnej i Fabryk w Europie Centralnej. We wrześniu 2017 r. został powołany na Członka Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

Mirosław Bogdan Maziarka, (powołany na Członka Zarządu), ur. 1968 r., wykształcenie wyższe, absolwent Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej. Zdobył również tytuł MBA w College of Business na Uniwersytecie Sacred Heart University w Connecticut. Karierę zawodową rozpoczął w roku 1992, jako inżynier w dziale produkcyjnym Zelmer S.A. w Rzeszowie. Od 1993 do 1995 pracował w firmie Polifarb w Dębicy jako administrator systemu UNIX i programista baz danych. W latach 1995-1997 pracował w T.C. Dębica S.A. jako inżynier w Dziale Nowych Wdrożeń. W latach 1997-2009 pracował w międzynarodowych strukturach Goodyear w Luksemburgu w Dziale Konstrukcji Opon Ciężarowych, od 2007 r. na stanowisku Głównego Inżyniera Konstrukcji Opon Ciężarowych z odpowiedzialnością za region europejski. W latach 2009-2010 kontynuował karierę w Niemczech w fabryce Goodyear w Philipsburgu jako Kierownik Działu Wdrożeń i Jakości. W latach 2010-2014 na stanowisku Kierownika Działu Jakości w T.C. Dębica S.A. Następnie w latach 2014-2015 zajmował stanowisko Kierownika Produkcji w fabryce Goodyear w Brazylii. W 2016 powrócił do regionalnych struktur zarządzania jakością w Luksemburgu pracując jako Kierownik ds. Korporacyjnych Audytów Jakości. Od połowy 2016 roku do września 2017 r. pełnił rolę Dyrektora ds. Produkcji w niemieckim zakładzie produkcyjnym Goodyeara w Riesie. W październiku 2017 r. objął stanowisko Dyrektora ds. Produkcji oraz został powołany na Członka Zarządu w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A.

Korzystamy z plików cookie w celu zagwarantowania maksymalnej wygody podczas przeglądania naszej witryny. Dowiedz się więcej

Polityka prywatności

Firma Oponiarska Dębica S.A., ul. 1 Maja 1, 39-200 Dębica, POLSKA